به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقا اعتماد مشتریان با حضور نام های تجاری معتبر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین : در این اجلاس نام های تجاری که در زمینه رضایت مشتری نقش برجسته ای ایفا کردند […]

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقا اعتماد مشتریان با حضور نام های تجاری معتبر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین : در این اجلاس نام های تجاری که در زمینه رضایت مشتری نقش برجسته ای ایفا کردند مورد تجلیل قرار گرفتند، بانک‌ملی ایران نیز در گروه صنعت بانکداری  موفق به دریافت نشان زرین‌ رضایت‌مندی مشتری و بانک دیجیتال کشور شد.

نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری رویدادی سالانه است که با هدف ارتقاء و بهبود رضایت مشتریان در کسب‌وکارها و صنایع مختلف برگزار می‌شود.

این اجلاس به بررسی راه‌کارها و تکنیک‌های نوین در زمینه مشتری‌مداری می‌پردازد و فرصتی برای تبادل تجربیات بین شرکت‌های پیشرو و فعالان اقتصادی فراهم می‌کند.